ظروف یکبار مصرف گیاهی شرکت ره آور بنیان کرد(خدمتگذار طبیعت)
توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی
 
 

میهمانی‌های یک بار مصرف!


روزگاری اگر میهمانی و دور هم نشینی به صرف ناهار یا شام بود، خانم خانه، سفره ای پهن می کرد و تمام هنر بند بند انگشتانش را به پای آن می ریخت، سفره ای با شکل های انواع میوه ها و گل و بوته ها. پای ثابت سفره هم ظرف های چینی گل سرخی بود که جولانگاهی می شد برای مانور میهمان در ارزیابی کدبانوی خانه.
سالها بعد، سفره های ساده لبه توری جای سفره های طرح دار را گرفت و گل سرخی ها برچیده شد و نوبت به ظروف پیرکس و آرکوپال و سرامیک رسید. تحول و تجدد به همین جا ختم نشد بلکه این تغییرات،سفره ایرانی را در فهرست سنت های در آستانه انقراض قرار داد.

 



ادامه مطلب ...


 

اعطای نمایندگی(پخش وفروش ظروف یکبار مصرف گیاهی)

 

شرکت ره اور بنیان کرد آماده اعطای نمایندگیهای انحصاری به اشخاص حقیقی وحقوقی با امکانات ویژه است.
1.حمل رایگان
2.پایین ترین قیمت
3.تضمین کیفیت محصولات
4.تبلیغات رایگان

 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
درج آگهی و تبلیغات رایگان 
 
ظروف یکبار مصرف گیاهی 

دوستان و همکارانی که زمینه فعالیتشان مرتبط و یا نزدیک به ما می باشد می توانند از طریق ایمیل اطلاعات خود ارسال و منتظر ثبت آگهی خود در این بخش وبلاگ فعال و به روز ما باشند .
ایمیل : rahavar_bonian_kurd@yahoo.com



دانشمندان دانشگاه هاروارد دست به ساخت انواع ظروف قابل خوردن زده‌اند که می‌توان پس از مصرف مواد داخل آنها، خود ظروف را هم مصرف کرد .


 این محصول که یک غشای ساخته شده از پلاستیک زیست تخریب‌پذیر ترکیب شده با ذرات غذایی است را می‌توان جدا کرده و دور انداخت یا به سادگی آن را خورد.


تاکنون متخصصان دانشگاه هاروارد توانسته‌اند یک غشا با طعم پرتقال برای آب پرتقال و یک ظرف با طعم گوجه‌فرنگی برای نوعی سوپ اسپانیایی تهیه کنند.

 ادامه مطلب . . .



ادامه مطلب ...


 شرکت ره آور بنیان کرد

شرکت ره آور بنیان کرد در تاریخ 1386/10/10  با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه تاسیس گردید .  مدیریت شرکت و در رأس آن مهندس آرام ویسی در مدت کوتاهی با گرد هم آوردن جمعی از متخصصین نخبه و متعهد توانستند با شناخت نیاز جامعه محصول جدیدی را با  بالاترین کیفیت به بازار مصرف معرفی و عرضه نمایند.

ظروف یکبار مصرف گیاهی ( تجزیه پذیر ) تحولی شگرف در  امر محصولات  یکبار  مصرف ایجاد  نمود . شرکت  ره آور بنیان کرد با حمایت سازمانها ، نهادها و وزارتخانه ها ی دولتی در زمره ی محدود شرکتهای معتبر در زمینه فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و ترویج  استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی  به  جای ظروف پلاستیکی ساخته شده از مشتقات نفتی بوده  و  از اعضاء تاثیر گذار در وزارت بهداشت ، سازمان محیط زیست و مجلس شورای اسلامی و دیگر سازمانهای دولتی می باشد .

افزایش روز افزون مصرف ظروف یکبار مصرف ؛ مدیریت این شرکت را بر آن داشت که با ایجاد نمایندگی ها و دفاتر فروش متعدد در سراسرکشور محصولات ظروف یکبار مصرف گیاهی را عرضه و پشتیبانی نماید . شرکت ره آور بنیان کرد  همواره  با  حضور فعال و مقتدرانه در سمینارها ، همایش ها و بیش از 30 نمایشگاه داخلی و  بین المللی در عرصه بسته بندی و مواد غذایی تصویری موفق از خود در ذهن بازدید کنندگان بر جای گذاشته است .

ادامه مطلب . . .



ادامه مطلب ...


 اطلاعات عمومی

   قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در مورد بهداشت و سلامت جامعه :   

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ضمن محوری برشمردن سلامت کامل و جامع انسان ، بهداشت و درمان را از جمله نیازهای اساسی می شناسد و دولت را مکلف کرده است تا تمامی منابع ، امکانات و ظرفیت های خود را جهت  تامین ، حفظ و ارتقای سطح سلامت افراد کشور بسیج کند ( اصول 43 و 29 و 3  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران )

   سلامت از دیدگاه سازمان بهداشت جهانی WHO  : 

  ادامه مطلب . . .



ادامه مطلب ...


 

 

اعطای نمایندگی انحصاری محصولات به اشخاص حقیقی و حقوقی در مناطقی که فاقد نمایندگی می باشند با حمایت های ویژه از نمایندگان مانند فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی برای نمایندگان به صورت رایگان .

توزیع تمامی محصولات یکبار مصرف گیاهی با کیفیت و وزن استاندارد می باشد که توسط شرکت ره آور بنیان کرد کیفیت محصولات تضمین می شود .

 

آدرس دفتر مركزي :
تهران -خيابان مطهري-بعد از مفتح-پلاك212-طبقه3-واحد3
تلفن : 021-88863740-2 88863589-91
فكس : 021-88863590

 

www.rahavarco.com                                                

rahavar_bonian_kurd@yahoo.com                                                                          

 
                                                                                              آرام ویسی


 

کلیه ظروف یکبار مصرف ها ، رستورانها ، تالارها ، هتل ها ، آبمیوه فروشی ها ، شرکتهای پیمانکار ، تهیه غذاها ، ادارات و سازمانهای دولتی و غیر دولتی و ... در صورت استفاده از این محصولات می توانند از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوند .

کل هزینه های حمل و نقل به عهده شرکت می باشد و تمامی محصولات بدون هیچ هزینه ای به تمام نقاط ایران ارسال خواهد شد .

 ( تهیه تابلو ، تهیه بروشور ، کارت ویزیت ، تبلیغات اینترنتی ، اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک ، تهیه بیلبورد شهری و ... ) به صورت رایگان برخوردار شوند .

 



     زمین را می توان با شیوه  های مختلف از این زباله ها پاک کرد. ما می توانیم زباله هارااز هم جدا کرده وهرکدام رادرکیسه های زباله مخصوص خود بریزیم مثلا زباله های شیشه ای رادر کیسه جدا ،زباله های پلاستیکی را در کیسه ای جدا وزباله دیگر راهم همینطور، اینگونه زباله ها که قابل بازیافت اند راراحت تر می توان بازیافت کرد.
بازیافت واقعا راه مناسبی برای خلاصی از این همه زباله است ودوباره همان زباله را می توان درمصارف دیگر بکار برد .این شیوه هم به سلامت محیط زیست کمک می کند هم در این صورت نیاز کمتری به استخراج منابع زمین  می باشد.
البته بعضی زباله ها را درزمین دفن می کننداما این شیوه علاوه براینکه هیچ کمکی نمی کند بلکه گاهی اوقات به سلامت زمین صدمه می زندوبعضی ها هم نیز زباله ها رامی سوزانند این شیوه نیز چون دفن کردن هیچ فایده ندارد بلکه بر میزان گازهای آلوده ی  زمین می افزاید .
البته مصرف به اندازه نیز به کاهش میزان زباله های زمین کمک می کند . هرگز نباید هنگامی که به مکانی می رویم زباله هایمان را در آنجا رها کنیم  زیرا همین زباله ها می توانند صدمه زیادی به زمین وهوای آن می زند.
هرچه زباله های روی کره زمین افزایش یابد محیط زیست  نیز صدمه بیشتری می بیند وآلودگی زمین بیشتر می شود وهوا زمین نیزگرم تر وگرم ترمی شود.پس بیایید بیش از این زمین رابااین زباله ها آلوده نکنیم.
به امید زمینی پاک

ادامه مطلب . . .



درباره وبلاگ


شرکت ره آور بنیان کرد اولین و بزررگترین مجتمع توزیع ظروف یکبارمصرف گیاهی www.rahavarco.com آدرس دفتر مركزي : تهران - جردن ، خیابان اسفندیار ، پلاک 6 ، طبقه اول 88783180– 88784257– 021
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجتمع توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی و آدرس rahavar-bonian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 64373
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 64373
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما