ظروف یکبار مصرف گیاهی شرکت ره آور بنیان کرد(خدمتگذار طبیعت)
توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی
 
 

شرکت ره آور بنیان کرد جهت تقویت فعالیت نمایندگان فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی را در حوزه مورد نظر نمایندگی انجام می دهد که از جمله این فعالیتها :

1 . تمامی محصولات با پایین ترین قیمت ممکن و بدون هیچ گونه هزینه حمل و نقل برای نمایندگان ارسال میگردد .

2 . محصولاتی را که نمایندگان دریافت می کنند می توانند تا سه ماه پس از دریافت محصول در صورت عدم فروش بدون هیچگونه هزینه و با همان مبلغ مندرج در فاکتور فروش به شرکت عودت دهند و محصولات جدید از شرکت دریافت نمایند .

3 ...

  ادامه مطلب . . .



ادامه مطلب ...


 

کلیه ظروف یکبار مصرف ها ، رستورانها ، تالارها ، هتل ها ، آبمیوه فروشی ها ، شرکتهای پیمانکار، تهیه غذاها ، ادارات و سازمانهای دولتی و غیر دولتی و ... در صورت استفاده از این محصولات یکبار مصرف گیاهی می توانند از خدمات ویژه شرکت  ره آور بنیان کرد بهره مند شوند .

 کل هزینه های حمل و نقل به عهده شرکت می باشد و تمامی محصولات بدون هیچ هزینه ای به تمام نقاط ایران ارسال خواهد شد .

( تهیه تابلو ، تهیه بروشور ، کارت ویزیت ، تبلیغات اینترنتی ، اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک ، تهیه بیلبورد شهری و ... ) به صورت رایگان برخوردار شوند .

تماس با شرکت

ادامه مطلب . . .




 

رفع آلودگي محيط‌ زيست از تقريباً دو دهه قبل با ورود بي‌رويه مواد پلاستيكي غيرقابل برگشت به طبيعت به حالت بغرنجي رسيده است. شايد كمتر محل و نقطه‌اي از شهرهاي كشورمان را بتوان يافت كه در آن يك ظرف پلاستيكي و يا يك كيسه پلاستيكي وجود نداشته باشد. ضايعات پلاستيكي كه سالها باقي مي‌مانند و نابود نمي‌شوند. حتي وقتي براي استراحت و تفريح به كوه و دشت هم مي‌رويم منظره كيسه‌ها، ظروف و ضايعات پلاستيكي چشم‌انداز زيبايمان را مخدوش مي‌كند.
شيوع مصرف مواد يك‌بار مصرف پلاستيكي چنان گستردگي يافته كه حتي برخي افراد ترجيح مي‌دهند در خانه نيز از اين ظروف استفاده كنند، در حالي كه نمي‌دانند آيا اين ظروف مانند ساير زباله‌هاي توليدي قابل تجزيه و بازگشت به طبيعت هست يا نه! ...
 

 



ادامه مطلب ...


استاد دانشگاه محیط زیست و پسماند گفت: اولین قدم در حفظ محیط زیست و پسماند این است که به شهروندان آموزش دهیم پسماند کمتری تولید کنند.
به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره محیط زیست شهری، حسن اصیلیان افزود: متاسفانه آمار تولید پسماند در کشور ما بسیار بالاست و باید برای کم کردن این مشکل ابتدا به کاهش تولید بپردازیم که این کار جز از طریق اطلاع رسانی و آموزش به مردم صورت نمی گیرد.
وی اطلاع رسانی را یکی از جنبه های آموزش دانست و اظهار داشت: در بحث آموزش تاکیدمان بر اطلاع رسانی است. هر چه اطلاع رسانی بهتر و جذاب تر صورت بگیرد شهروندان که تولید کننده پسماند هستند می توانند در زمینه تفکیک زباله از مبدا و مباحث مرتبط دیگر موضوعات مرتبط با پسماند به شهرداری کمک کنند.
وی با اشاره ...

 

ادامه مطلب . . .



ادامه مطلب ...


     زمین را می توان با شیوه  های مختلف از این زباله ها پاک کرد. ما می توانیم زباله هارااز هم جدا کرده وهرکدام رادرکیسه های زباله مخصوص خود بریزیم مثلا زباله های شیشه ای رادر کیسه جدا ،زباله های پلاستیکی را در کیسه ای جدا وزباله دیگر راهم همینطور، اینگونه زباله ها که قابل بازیافت اند راراحت تر می توان بازیافت کرد.
بازیافت واقعا راه مناسبی برای خلاصی از این همه زباله است ودوباره همان زباله را می توان درمصارف دیگر بکار برد .این شیوه هم به سلامت محیط زیست کمک می کند هم در این صورت نیاز کمتری به استخراج منابع زمین  می باشد.
البته بعضی زباله ها را درزمین دفن می کننداما این شیوه علاوه براینکه هیچ کمکی نمی کند بلکه گاهی اوقات به سلامت زمین صدمه می زندوبعضی ها هم نیز زباله ها رامی سوزانند این شیوه نیز چون دفن کردن هیچ فایده ندارد بلکه بر میزان گازهای آلوده ی  زمین می افزاید .
البته مصرف به اندازه نیز به کاهش میزان زباله های زمین کمک می کند . هرگز نباید هنگامی که به مکانی می رویم زباله هایمان را در آنجا رها کنیم  زیرا همین زباله ها می توانند صدمه زیادی به زمین وهوای آن می زند.
هرچه زباله های روی کره زمین افزایش یابد محیط زیست  نیز صدمه بیشتری می بیند وآلودگی زمین بیشتر می شود وهوا زمین نیزگرم تر وگرم ترمی شود.پس بیایید بیش از این زمین رابااین زباله ها آلوده نکنیم.
به امید زمینی پاک

ادامه مطلب . . .



 

 

" محیط " به مجموعه ای از شرایط خارجی و تأثیرات وارده ناشی از آن ها بر زندگی یک موجود زنده اطلاق می گردد . طبق تعریف ، محیط شامل هوا ، آب و خاک و روابط بین آن ها و کلیه موجودات زنده می باشد. بر این اساس هدف " بهداشت محیط " کنترل کل یه عواملی است که بالقوه و بالفعل تأثیرات سویی بربقا ، و سلامتی انسان اعمال می کنند .بیماری های بسیاری با عوامل گوناگون اعم از بیولوژیک و شیمیایی از طریق آب ،هوا ، مواد غذایی و بسیاری از عوامل محیطی دیگر سلامتی انسان را تهدید می نمایند . راهبرد اساسی بهداشت محیط در مهار این بیماریها ،کنترل منبع بیماری ، نحوه سرایت و تامین شرایطی است که سلامت فرد را افزایش دهد. فعالیت های بهداشت محیط بسیار گسترده و متنوع بوده و برنامه های مختلفی اعم از عملیات مهندسی ،فعالیت های آموزشی و پژوهشی ، اقدامات اصلاحی ، کارهای ستاد ی و مدیریتی و غیره را شامل می گردد . برخی از مهمترین برنامه بهداشت محیط عبارتند از :...

...ادامه مطالب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 تير 1392برچسب:, :: 12:17 ::  نويسنده : www.rahavarco.com

 

آلودگی خاک: یک عامل  مهم  آلودگی خاک تجمع سالانه  میلیونها زباله،  قوطی های کنسرو، آهن  اسقاطی، کاغذ، شیشه، پلاستیک و.... محیط  زیست  است. چون اغلب  این مواد توسط  باکتریها  تجزیه ناپذیرند یا سرعت تجزیه  آنها بسیارکم است آثارآنها همچنان درخاک  باقی  می ماند وآلودگی  خاک  را سبب می شود.

درحال حاضرروشها برای تهیه بیوگانه اززباله، بازیافت آهن از آهن اسقاطی، بازیافت کاغذ اززباله های کاغذی و.... در حال اجراست که تاحدی  ازشدت این آلودگی  ها می کاهد.

عامل دیگر درآلودگی خاک، اضافی کودهای  شیمایی، موادحشره کش، قارچ کش وعلف کش است که بر روی گیاهان یا زمین می پاشند.

اغلب این مواد ترکیب های سمی وکلر دارندکه خود به خود تجزیه نمی شوند
 

ادامه مطلب . . .



زندگي در جهاني بدون پلاستيک بسيار دشوار است. پلاستيک ها تقريباً در توليد هر نوع فراورده صنعتي، از صنعت خودروسازي گرفته تا دنياي پزشکي مورد استفاده قرار مي گيرد. تنها در ايالات متحده آمريکا سالانه حدود پنجاه ميليون تن پلاستيک توليد مي شود. با تغيير ساختمان اين بسپارهاي مصنوعي مي توان پلاستيک هايي با شکل و استحکام متفاوت توليد کرد. اين مواد، مقاومت شيميايي بالايي دارند و بسيار با دوام اند. از اين رو، در جامعه صنعتي اهميت زيادي دارند.
همانطور که مي دانيد، هيچ چيزي کامل نيست و پلاستيک ها نيز از اين قاعده مستثنا نيستند. اين مواد به عنوان زباله هاي مقاوم به تجزيه ميکروبي، مشکلات زيست محيطي زيادي را به بار آورده اند. پلاستيک ها علاوه بر اين که مکان هاي دفن زباله را پر کرده اند، سالانه در حجمي معادل چند هزار تن وارد محيط هاي دريايي مي شوند. تخمين زده مي شود که هر سال يک ميليون جانور دريايي به علت خفگي حاصل از خوردن پلاستيک ها به عنوان غذا يا به دام افتادن در زباله هاي پلاستيکي از بين مي روند. ..



ادامه مطلب ...


 

زباله مشکل اساسی درجوامع شهری وحتی روستایی شناخته می شود،ودربین زباله ها اصلی ترین مشکل به لحاظ حجم و وسعت تخریب زباله ها پلاستیکی است.

قدمت تولید این گونه زباله شاید به ۵۰ سال نرسد،اماعواقب پی آمد گسترش آن بیش از سایر زباله ها نمود داشته ونگرانی های بسیاری را در بین طبیعت دوستان برانگیخته است .
البته به طور کلی دو روش اصلی برای حل مشکل
زباله های پلاستیکی وجود داره:
   1 . بازیافت
   2 . تولید
پلاستیک های زیست تخریب پذیر
دراین بین
بازیافت به فرایندهایی گفته می شود که در آنها از زباله های پلاستیکی به نحوی استفاده مجدد می شود.اما به دلیل هزینه بر بودن و کاهش کیفیت مواد پلاستیکی بازیافت شده ومحدودیت در تعدد موارد بازیافت،رفته رفته اقتصادی بودن بازیافت این فرآورده مخرب بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. بطورکلی روش های بازیافت در سه دسته جای می گیرد:
  ۱ -
بازیافت انرژی
  ۲ -
بازیافت مکانیکی
  ۳ -
بازیافت شیمیایی

  . .   .



ادامه مطلب ...


جایگزینی ظروف یکبار مصرفگیاهی با ظروف یکبار مصرف پلاستیکی برای کاهش خطرات تهدید کننده سلامت انسانها ضروری است
  امروزه با توسعه شهرنشینی و کمبود وقت انسانها بویژه افراد شاغل ، استفاده از
ظروف یکبار مصرف پلاستیکی برای صرف جویی در وقت و مصرف آب و همچنین راحتی استفاده از آن ، آن هم با هزینه کم رواج گسترده ای پیدا کرده است.
بویژه در ماههایی از جمله محرم و صفر و رمضان برای توزیع غذاهای نذری ، استفاده از
ظروف یکبار مصرف ضرورتی غیر قابل اجتناب است و به گفته مسئولان مصرف ظروف یکبار مصرف در این ماهها 20 درصد بیشتر از دیگر ایام سال است.
   . .  .



ادامه مطلب ...


دو شنبه 18 تير 1392برچسب:ظروف یکبار مصرف,پلیمر,, :: 15:38 ::  نويسنده : www.rahavarco.com

 


 

پت : بطریهای آب معدنی و نوشابه

Polyethylene terephthalate

 
اچ .دی .پی. ای :
ظروف شیر، ظروف روغن موتور

High-density polyethylene

 
پی وی سی:
ظروف شامپو و روغن خوراکی

Polyvinyl chloride
   .  . .


ادامه مطلب ...



"دكتر مسعود جوانبخت، سوسن فدايى"

در طول سا لهاي گذشته ما پلاستيك را به دليل مزاياي بسيار زيادي كه دارد در ابعاد وسيع به كار برد ه ايم. پلاستيك عايق حرارتي و الكتريكي مناسب و در عين حال سبك و نشكن است، در برابر حلا لهاي شيميايي مقاوم است، قابليت رنگ پذيري دارد و قارچ يا كپك هم نميزد. اين در حالي است كه مواد موجود در ظروف پلاستيكى خطرات بالقو هاى براى سلامت دارد. براى سا لهاى متمادى تصور می شد كه  ظروف پلاستيكى براى سلامت بی ضرر است، اما اكنون سوالات زيادى در مورد ايمن بودن اين ظروف شده است.

تاثير پلاستيك بر سلامت ...

  ظروف گياهي در خدمت سلامت كشور ...

استفاده از ناورى نانو در صنعت پلاستيك ...
 


ادامه مطلب ...


 


 
بر اساس آمارها در حال حاضر سالانه 10میلیون تن پلاستیک در صنایع بسته بندی ایران استفاده می شوند که از این مقدار 570 هزار تن به تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی اختصاص دارد که همچنان در حال رشد می باشد.  از سال 1970 با شروع بحران نفت، بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان به تولید پلیمرهای هیدروکربنی اصلاح شده با اسیدهای چرب که به لحاظ دوام ویزگیهای پلیمرهای نفتی را دارند روی آوردند. امروزه بسیاری از كشورها پس از سوزاندن ظروف یك بار مصراز آن در تولید برق استفاده می كنند.

ظروف پلاستیکی از چه موادی ساخته شده اند:

1-    پلی اتیلن ترفتالات (PET) که اغلب در بسته بندی نوشابه، آب معدنی و محصولات مشابه استفاده می گردد. برای نگهداری ترشیجات مخصوصا در مقابل نور خورشید و برای نگهداری و مصرف مایعات داغ به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

  ...


ادامه مطلب ...


 

عجیب است با هزار راه رفته و نرفته مصوبه‌ای تصویب می‌شود، اعتباری پیش‌بینی می‌شود، دستگاه‌هایی موظف به اجرا می‌شوند اما پس ازگذشت چند سال هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد، اقدامی که بتواند جلوی خطراتی را که سلامت و جان مردم را هدف قرار داده است بگیرد. بارها و بارها متخصصان و کارشناسان بهداشتی درکشور هشدار داده‌اند و رسانه‌ها هم منتشرکرده‌اند که استفاده از ظروف یک‌بارمصرف پلاستیکی خطر ابتلا به انواع سرطان را افزایش می‌دهد. .بیش از 50نوع بیماری از طریق استفاده از ظروف یک‌بارمصرف پلاستیکی به انسان منتقل می‌شود. ظروف یک‌بارمصرف پلیمری که منشأ نفتی دارند، به‌علت اینکه در مواد غذایی گرم، چربی‌دار و مواد ترش و اسیدی حل می‌شوند بیماری‌زا هستند.ریختن غذای داغ و چرب در ظروف یک‌بارمصرف محیط مناسبی برای رشد انواع میکروب‌هاست. در ظروف پلاستیکی ماده‌ای به نام دیوکسین آزاد می‌شود که خطر بروز سرطان را افزایش می‌دهد. ریختن غذای داغ در ظروف یک‌بارمصرف . . .


ادامه مطلب ...


 

کلیه ظروف یکبار مصرف ها ، رستورانها ، تالارها ، هتل ها ، آبمیوه فروشی ها ، شرکتهای پیمانکار ، تهیه غذاها ، ادارات و سازمانهای دولتی و غیر دولتی و ... در صورت استفاده از این محصولات می توانند از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوند .

کل هزینه های حمل و نقل به عهده شرکت می باشد و تمامی محصولات بدون هیچ هزینه ای به تمام نقاط ایران ارسال خواهد شد .

 ( تهیه تابلو ، تهیه بروشور ، کارت ویزیت ، تبلیغات اینترنتی ، اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک ، تهیه بیلبورد شهری و ... ) به صورت رایگان برخوردار شوند .

 



شرکت ره آور بنیان کرد با اقتدار به شما اطمینان میدهد که بزرگترین شرکت در امر فروش ظروف يكبار مصرف گياهي در ایران می باشد.
 
این شرکت را بر آن داشت که با ایجاد نمایندگی ها و دفاتر فروش متعدد در سراسر کشور محصولات ظروف یکبار  مصرف گیاهی را عرضه و پشتیبانی نماید.

 
شرکت ره آور بنیان کرد همواره با حضور فعال و مقتدرانه در سمینارها,همایش ها و بیش از 30 نمایشگاه داخلی و بین المللی در عرصه بسته بندی و مواد غذایی تصویری موفق از خود در ذهن بازدید کنندگان بر جای گذاشته است,

 
این شرکت  با در اختیار داشتن پرسنل کار شناس و واحد های کنترل کیفیت محصولات,بهترین تولیدات ظروف یکبار مصرف گیاهی را با بسته بندی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد و همچنین شرکت ره آورد بنیان کرد در آستانه دریافت ""گواهینامه مدیریت کیفیت""برای اولین بار در صنعت ظروف یکبار مصرف می باشد.
 
   ما خدمتگذار طبیعت هستیم .


درباره وبلاگ


شرکت ره آور بنیان کرد اولین و بزررگترین مجتمع توزیع ظروف یکبارمصرف گیاهی www.rahavarco.com آدرس دفتر مركزي : تهران - جردن ، خیابان اسفندیار ، پلاک 6 ، طبقه اول 88783180– 88784257– 021
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجتمع توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی و آدرس rahavar-bonian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 64350
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 64350
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما