ظروف یکبار مصرف گیاهی شرکت ره آور بنیان کرد(خدمتگذار طبیعت)
توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی
 
 
 

تولید پلیمرهای زیست تخریب‌پذیر شامل سه مرحله تولید گرانول گیاهی از نشاسته، تولید ورق گیاهی و در پایان تولید انواع ظروف می‌باشد.

فرایند تولید گرانول گیاهی

در این مرحله مخلوط تهیه شده از نشاسته ذرت و مواد افزودنی در میکسر حرارتی بصورت کامپاند یکنواخت و هموژن در می آید .

به نشاسته ذرت اصلاح شده مواد افزودنی چون موم عسل ، اسیدهای چرب گیاهی و بیزوواکس و سلولز و ... جهت ارتقاء خواص فیزیکی پلیمر چون براقیت ،نرمی و مقاومت حرارتی اضافه می گردد و پس از مخلوط شدن کامل در میکسرهای حرارتی ویژه به صورت گرانول در آمده و به بخش اکستروژن منتقل می گردد . 

 

 

فرایند تولید ورق گیاهی زیست تخریب پذیر

 

در مرحله بعد ، مستربچ تهیه شده در مرحله قبل ، وارد یک اکسترودر خاص با طراحی ویژه مارپیچ و سیلندر مختص پلیمرهای گیاهی شده و پس از اکستروژن کامل از هد دستگاه (t-die) بصورت ورق خارج و وارد سیستم کلندر می گردد . در کلندرها ورق تعیین ضخامت شده و پس از پرس خوردن و کاهش دما بصورت رول جمع آوری می گردند . رول ورق گیاهی با عرض مناسب بسته بندی و آماده ارسال به بخش ترموفرمینگ یا توید انواع ظروف بسته بندی می گردد .

تولید انواع ظروف بسته بندی زیست تخریب پذیر

در این بخش ورق تهیه شده با ضخامت و پهنای معین وارد دستگاه ترمو و وکیوم فرمینگ می گردد . در این دستگاه ورق در کوره حرارتی ابتدا تا دمای 80 درجه سانتیگراد پیش گرم و سپس در گرمکن اصلی به دمای حدود 120 درجه می رسد. سپس ورق نرم شده وارد بخش قالب گیری شده وتحت خلاء ایجاد شده به فرم قالب در می آید و پس از فرمینگ برش خورده و بسته بندی نهایی ظروف انجام می گیرد .

تولید ظروف یکبار مصرف نشاسته ای از چند بخش اصلی ذیل تشکیل می گردد :

میکس کردن نشاسته با سایر مواد افزودنی :

در این بخش نشاسته وارد میکسر دور بالایی می گردد .سایر مواد افزودنی در این مرحله به آن افزوده می شود و عمل میکسینگ تحت دما و فرآیند مشخصی صورت می گیرد .

 

بعد از اینکه میکسینگ با شرایط کنترل شده در زمان مشخص انجام گردید طی یک پروسه دمایی مشخص خنک  شده و بصورت گرانول اولیه از دستگاه خارج شده و بسمت دستگاه اکسترودر هدایت می گردد.

 

اکسترود کردن و تولید شیت 

نشاسته ای که در مرحله قبل توسط دستگاه میسر خاص به گرانول اولیه تبدیل  گردید وارد این دستگاه می گردد . در این اکسترودر نیز که از حساسیت منحصر به فردی برخوردار است تحت شرایط کنترل شده گرانول حرارت داده می شود و اکسترود می گردد سپس با عبور از بین غلتک های دقیق تبدیل به ورق می گردد و سپس ورق تولید شده با دستگاه رول کن تبدیل به رول می گردد که می تواند به همین صورت به انبار رول ها منتقل شود یا مستقیما به کنار دستگاه وکیوم فرمینگ یا پرشر فرمینگ  برای تبدیل شدن به ظروف یا سایر قطعاتی که توسط فرآیند وکیوم یا پرشر تولید می گردند انتقال داده شود.. در ذیل تصویری از یک خط تولید ورق نشاسته نمایش داده می شود.

   

تولید ظروف

شیت هایی که در مرحله قبل تولید گردید به کنار دستگاه وکیوم فرمینگ یا پرشر فرمینگ انتقال داده می شود . رول درون دستگاه قرار می گیرد و دستگاه  بصورت  اتوماتیک آن را  باز کرده  و  بصورت مرحله ای به درون می کشد . سپس  طی  فرآیند ایجاد خلا  یا  با ایجاد فشار  مثبت  توسط  قالب های طراحی شده قطعات مختلف مانند بشقاب ¸ کاسه  ¸لیوان و سایر قطعات تولید می گردد .

 

برش لبه های اضافی و جدا کردن قطعات تولیدی از ورق ها

در مرحله قبل از هر بخش از ورق بصورت همزمان چندین قطعه تولید می گردد که همه آنها در کنار هم قرار دارند و می بایستی توسط دستگاهی لبه های اضافی برش خورده و همچنین قطعات از هم جدا گردند که این عمل توسط دستگاه  پانچ انجام می گردد.

 

بازیافت مواد 

پس از برش لبه های اضافی و جدا نمودن قععات از یکدیگر ¸مواد اضافی دو باره وارد آسیاب ضایعات شده و مواد را آسیاب می نماید . این  مواد  دوباره  به  ابتدای  خط تولید  و  نزد میکسر ها  هدایت می گردد سپس با نشاسته و افزودنی ها به میزان مشخص مخلوط شده سپس مجددا پروسه تولید آغاز می گردد.

 

بسته بندی ظروف تولید شده

پس از تولید ¸ ظروف به بخش بسته بندی انتقال داده می شوند و عملیات بسته بندی انجام می شود .

 

بنابراین ماشین آلات اصلی خط تولید شامل :

:: میکسر حرارتی تولید گرانول گیاهی

:: اکسترودر دو مارپیچه تولید ورق گیاهی

:: دستگاه وکیوم فرمینگ و تولید ظروف گیاهی تخت مثل بشقاب ، سینی

:: دستگاه فرمینگ حرارتی و تولید ظروف گود مثل لیوان

:: دستگاه خشک کن مغناطیسی

:: دستگاه پانچینگ

:: دستگاه انتقال گرانول به قیف اکسترودر

:: دستگاه خردکن و بازیافت ضایعات

:: ست قالب ظروف گیاهی

http://www.isanat.com : منبع

نوشته شده توسط  حمیدرضا سهیلی فرد



 

توصیه‌ی یک بار مصرف ! 

 

اگر می‌خواهید از این ظروف استفاده کنید، بهتر است از توصیه‌های بهداشتی و نحوه صحیح استفاده از این ظروف آگاهی کامل داشته باشید . 

این روزها ظروف یک‌بار مصرف به خاطر قیمت مناسب، راحتی استفاده و تنوع شکل، رنگ و طرح به خانه‌ها راه پیدا کرده و خیلی‌ها ترجیح می‌دهند علاوه بر دادن غذای نذری، در تولدها و میهمانی‌ها هم از این ظروف استفاده کنند اما انواع پلاستیکی آن‌ها باعث آلودگی محیط زیست می‌شوند و سلامت انسان را تهدید می‌کنند. کارشناسان بهداشت هشدار می‌دهند که این ظروف اگر استاندارد نباشند یا به شکل صحیح استفاده نشوند، می‌توانند برای سلامتی مضر باشند. به همین دلیل بهتر است در خانه که امکان شستن و ضدعفونی کردن ظروف وجود دارد از ظرف‌های پیرکس، استیل و چینی استفاده کنید.

 

 



ادامه مطلب ...


 

استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی در اصفهان اجباری می شود

 

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان از اجباری شدن ظروف یکبار مصرف گیاهی در تمام مراکز غذا فروشی مانند رستوران ها و آش فروشی ها در سطح استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حسین صفاری افزود: مراکزی که انواع نوشیدنی های گرم توزیع می کنند نیز باید از ظروف یکبار مصرف گیاهی استفاده کنند.
وی اظهار کرد: تمام بازرسان مرکز بهداشت استان تا نیمه نخست سال جاری تمام ظروف یکبار مصرف پلاستیکی را جمع آوری می کنند.
صفاری با بیان اینکه ظروف گیاهی از نشاسته ذرت تهیه می شود، اضافه کرد: تعدادی از کارخانجات در اصفهان و قم از این نوع ظروف تولید می کنند.
وی همچنین از تشدید نظارت بر یخ فروشی ها و کارخانجات یخ سازی با فرا رسیدن فصل گرما خبر داد و گفت: مراکز عرضه یخ برای جلوگیری از انتقال آلودگی ملزوم به بسته بندی آن هستند.
مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان توصیه کرد که به دلیل اینکه یخ بیشترین منبع انتقال آلودگی را دارد باید از مخلوط کردن مواد غذایی و آب با یخ پرهیز شود و تنها در مجاورت یکدیگر قرار گیرد
.

منبع : همشهری آنلاین

شرکت ره آور بنیان کرد

 

ادامه مطلب...



میهمانی‌های یک بار مصرف!


روزگاری اگر میهمانی و دور هم نشینی به صرف ناهار یا شام بود، خانم خانه، سفره ای پهن می کرد و تمام هنر بند بند انگشتانش را به پای آن می ریخت، سفره ای با شکل های انواع میوه ها و گل و بوته ها. پای ثابت سفره هم ظرف های چینی گل سرخی بود که جولانگاهی می شد برای مانور میهمان در ارزیابی کدبانوی خانه.
سالها بعد، سفره های ساده لبه توری جای سفره های طرح دار را گرفت و گل سرخی ها برچیده شد و نوبت به ظروف پیرکس و آرکوپال و سرامیک رسید. تحول و تجدد به همین جا ختم نشد بلکه این تغییرات،سفره ایرانی را در فهرست سنت های در آستانه انقراض قرار داد.

 



ادامه مطلب ...


 

اعطای نمایندگی(پخش وفروش ظروف یکبار مصرف گیاهی)

 

شرکت ره اور بنیان کرد آماده اعطای نمایندگیهای انحصاری به اشخاص حقیقی وحقوقی با امکانات ویژه است.
1.حمل رایگان
2.پایین ترین قیمت
3.تضمین کیفیت محصولات
4.تبلیغات رایگان

 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
درج آگهی و تبلیغات رایگان 
 
ظروف یکبار مصرف گیاهی 

دوستان و همکارانی که زمینه فعالیتشان مرتبط و یا نزدیک به ما می باشد می توانند از طریق ایمیل اطلاعات خود ارسال و منتظر ثبت آگهی خود در این بخش وبلاگ فعال و به روز ما باشند .
ایمیل : rahavar_bonian_kurd@yahoo.com



دانشمندان دانشگاه هاروارد دست به ساخت انواع ظروف قابل خوردن زده‌اند که می‌توان پس از مصرف مواد داخل آنها، خود ظروف را هم مصرف کرد .


 این محصول که یک غشای ساخته شده از پلاستیک زیست تخریب‌پذیر ترکیب شده با ذرات غذایی است را می‌توان جدا کرده و دور انداخت یا به سادگی آن را خورد.


تاکنون متخصصان دانشگاه هاروارد توانسته‌اند یک غشا با طعم پرتقال برای آب پرتقال و یک ظرف با طعم گوجه‌فرنگی برای نوعی سوپ اسپانیایی تهیه کنند.

 ادامه مطلب . . .



ادامه مطلب ...


 شرکت ره آور بنیان کرد

شرکت ره آور بنیان کرد در تاریخ 1386/10/10  با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه تاسیس گردید .  مدیریت شرکت و در رأس آن مهندس آرام ویسی در مدت کوتاهی با گرد هم آوردن جمعی از متخصصین نخبه و متعهد توانستند با شناخت نیاز جامعه محصول جدیدی را با  بالاترین کیفیت به بازار مصرف معرفی و عرضه نمایند.

ظروف یکبار مصرف گیاهی ( تجزیه پذیر ) تحولی شگرف در  امر محصولات  یکبار  مصرف ایجاد  نمود . شرکت  ره آور بنیان کرد با حمایت سازمانها ، نهادها و وزارتخانه ها ی دولتی در زمره ی محدود شرکتهای معتبر در زمینه فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و ترویج  استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی  به  جای ظروف پلاستیکی ساخته شده از مشتقات نفتی بوده  و  از اعضاء تاثیر گذار در وزارت بهداشت ، سازمان محیط زیست و مجلس شورای اسلامی و دیگر سازمانهای دولتی می باشد .

افزایش روز افزون مصرف ظروف یکبار مصرف ؛ مدیریت این شرکت را بر آن داشت که با ایجاد نمایندگی ها و دفاتر فروش متعدد در سراسرکشور محصولات ظروف یکبار مصرف گیاهی را عرضه و پشتیبانی نماید . شرکت ره آور بنیان کرد  همواره  با  حضور فعال و مقتدرانه در سمینارها ، همایش ها و بیش از 30 نمایشگاه داخلی و  بین المللی در عرصه بسته بندی و مواد غذایی تصویری موفق از خود در ذهن بازدید کنندگان بر جای گذاشته است .

ادامه مطلب . . .



ادامه مطلب ...


 اطلاعات عمومی

   قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در مورد بهداشت و سلامت جامعه :   

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ضمن محوری برشمردن سلامت کامل و جامع انسان ، بهداشت و درمان را از جمله نیازهای اساسی می شناسد و دولت را مکلف کرده است تا تمامی منابع ، امکانات و ظرفیت های خود را جهت  تامین ، حفظ و ارتقای سطح سلامت افراد کشور بسیج کند ( اصول 43 و 29 و 3  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران )

   سلامت از دیدگاه سازمان بهداشت جهانی WHO  : 

  ادامه مطلب . . .



ادامه مطلب ...


 

 

اعطای نمایندگی انحصاری محصولات به اشخاص حقیقی و حقوقی در مناطقی که فاقد نمایندگی می باشند با حمایت های ویژه از نمایندگان مانند فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی برای نمایندگان به صورت رایگان .

توزیع تمامی محصولات یکبار مصرف گیاهی با کیفیت و وزن استاندارد می باشد که توسط شرکت ره آور بنیان کرد کیفیت محصولات تضمین می شود .

 

آدرس دفتر مركزي :
تهران -خيابان مطهري-بعد از مفتح-پلاك212-طبقه3-واحد3
تلفن : 021-88863740-2 88863589-91
فكس : 021-88863590

 

www.rahavarco.com                                                

rahavar_bonian_kurd@yahoo.com                                                                          

 
                                                                                              آرام ویسی


درباره وبلاگ


شرکت ره آور بنیان کرد اولین و بزررگترین مجتمع توزیع ظروف یکبارمصرف گیاهی www.rahavarco.com آدرس دفتر مركزي : تهران - جردن ، خیابان اسفندیار ، پلاک 6 ، طبقه اول 88783180– 88784257– 021
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجتمع توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی و آدرس rahavar-bonian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 64357
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 64357
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما