ظروف یکبار مصرف گیاهی شرکت ره آور بنیان کرد(خدمتگذار طبیعت)
توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی
 
 

زمین فقط متعلق به ما انسان ها نیست !  باید حق زندگی را برای جانداران دیگر بپذیریم ! و بپذیریم که برای حفظ حیاتمان نیازمند شراکت با گونه های مختلف هستیم .


 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, :: 10:23 ::  نويسنده : www.rahavarco.com

 

نباید غذاهای خود را در ظروف پلاستیکی در مایکروویو گرم کنید مخصوصا در مورد غذاهای حاوی روغن و چربی ، ترکیب  ) چربی ، حرارت بالا و پلاستیک ( باعث آزاد سازی دیوکسین به داخل غذا و نهایتا بدرون سلولهای ما میشود .   

ماده شیمیایی Dioxin  باعث بروز سرطان خصوصا سرطان سینه می شود .                                           

    دیوکسین یک سم بسیار قوی برای سلولهای بدن است.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, :: 10:20 ::  نويسنده : www.rahavarco.com

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در مورد بهداشت و سلامت جامعه :       

 

    قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ضمن محوری برشمردن سلامت کامل و جامع انسان ، بهداشت و درمان را از جمله نیازهای اساسی می شناسد و دولت را مکلف کرده است تا تمامی منابع ، امکانات و ظرفیت های خود را جهت  تامین ، حفظ و ارتقای سطح سلامت افراد کشور بسیج کند ( اصول 43 و 29 و 3  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران)



ادامه مطلب ...


دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 8:44 ::  نويسنده : www.rahavarco.com

شرکت ره آور بنیان کرد جهت تقویت فعالیت نمایندگان فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی را در حوزه مورد نظر نمایندگی انجام می دهد که از جمله این فعالیتها :

 

1 . تمامی محصولات با پایین ترین قیمت ممکن و بدون هیچ گونه هزینه حمل و نقل برای نمایندگان ارسال میگردد .

 2 . محصولاتی را که نمایندگان دریافت می کنند می توانند تا سه ماه پس از دریافت محصول در صورت عدم فروش بدون هیچگونه هزینه و با همان مبلغ مندرج در فاکتور فروش به شرکت عودت دهند و محصولات جدید از شرکت دریافت نمایند .
 

3 . پس از عقد قرارداد و راه اندازی دفتر نمایندگی شرکت ره آور بنیان کرد با کلیه سازمانها ، ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی و شرکتهای تولیدی و صنعتی مکاتبه کرده و دفتر نمایندگی خود را به عنوان نمایندگی انحصاری محصولات در منطقه معرفی می نماید .

 

4 . شرکت ره آور بنیان کرد متعهد می شود برای دفاتر نمایندگی در تمام کشور تابلوی سر در مغازه ها را بدون هیچ گونه هزینه ای تهیه نماید .

 

5 . شرکت ره آور بنیان کرد متعهد می شود تمامی فعالیت های تبلیغاتی را که در مناطق دیگر کشور انجام داده است در منطقه مورد نظر نمایندگی نیز به نام شخص نماینده و برای معرفی دفتر نمایندگی بصورت رایگان انجام دهد .

 

6 . شرکت ره آور بنیان کرد متعهد می شود تمامی مشتریان خود را در منطقه مورد نظر به دفتر نمایندگی معرفی نماید و تمامی فروش های خود را در منطقه نمایندگی به دفتر نمایندگی واگذار نماید .

7 . شرکت ره آور بنیان کرد بر اساس میزان سرمایه گذاری نمایندگان موظف است فعایلیتهای تبلیغاتی و بازاریابی خود را در منطقه مورد نظر گسترش دهد

 



دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 8:42 ::  نويسنده : www.rahavarco.com

شرکت ره آور بنیان کرد در تاریخ 10/10/1386 با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه تاسیس گردید .  مدیریت شرکت و در رأس آن مهندس آرام ویسی در مدت کوتاهی بار گرد هم آوردن جمعی از متخصصین نخبه و متعهد توانستند با شناخت نیاز جامعه محصول جدیدی را با  بالاترین کیفیت به بازار مصرف معرفی و عرضه نمایند.

 ظروف یکبار مصرف گیاهی ( تجزیه پذیر ) تحولی شگرف در  امر محصولات  یکبار  مصرف ایجاد  نمود . شرکت  ره آور بنیان کرد با حمایت سازمانها ، نهادها و وزارتخانه ها ی دولتی در زمره ی معدود شرکتهای معتبر در زمینه فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و ترویج  استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی  به  جای ظروف پلاستیکی ساخته شده از مشتقات نفتی بوده  و  از اعضاء تاثیر گذار در وزارت بهداشت ، سازمان محیط زیست و مجلس شورای اسلامی و دیگر سازمانهای دولتی می باشد .
 افزایش روز افزون مصرف ظروف یکبار مصرف ؛ مدیریت این شرکت را بر آن داشت که با ایجاد نمایندگی ها و دفاتر فروش متعدد در سراسرکشور محصولات ظروف یکبار مصرف گیاهی را عرضه و پشتیبانی نماید . شرکت ره آور بنیان کرد  همواره  با  حضور فعال و مقتدرانه در سمینارها ، همایش ها و بیش از 30 نمایشگاه داخلی و  بین المللی در عرصه بسته بندی و مواد غذایی تصویری موفق از خود در ذهن بازدید کنندگان بر جای گذاشته است .
 این شرکت با در اختیار داشتن  پرسنل کارشناس  و  واحد های کنترل کیفیت محصولات بهترین تولیدات ظروف یکبار مصرف گیاهی را  با بسته بندی  مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد و همچنین شرکت ره آور بنیان کرد در آستانه دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت برای اولین بار در صنعت ظروف یکبار مصرف می باشد .                                                                                                                                                                                                                                     
 اهداف شرکت ؛ بالابردن سطح اطلاعات و آگاهی جامعه برای استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست ، آشنایی جامعه با محصولات نوین سازگار با محیط زیست ، استفاده از افراد مجرب و متخصص و بهره گیری از مشاورین فنی ، ایجاد بازارهای متناسب با نیاز جامعه ، ایجاد محیط دوستانه و جلب مشارکت مصرف کنندگان در امر کیفیت ،  استفاده از نظرات مصرف کنندگان در اصلاح و توسعه خدمات و محصولات شرکت با اعمال روشهای کار آمد در جهت بهبود  هر چه بهتر فعالیتها .


یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, :: 17:49 ::  نويسنده : www.rahavarco.com
اولین و بزرگترین مجتمع توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی

شرکت ره آور بنیان کرد به عنوان اولین و بزرگترین مجتمع توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی در ایران و با شعار خدمتگذار طبیعت به عنوان مدیریت فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و ترویج استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی در کشور اماده ارائه خدمات ویژه ای به هم میهنان عزیر می باشد .
 
 
 
 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

درباره وبلاگ


شرکت ره آور بنیان کرد اولین و بزررگترین مجتمع توزیع ظروف یکبارمصرف گیاهی www.rahavarco.com آدرس دفتر مركزي : تهران - جردن ، خیابان اسفندیار ، پلاک 6 ، طبقه اول 88783180– 88784257– 021
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجتمع توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی و آدرس rahavar-bonian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 64353
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 64353
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما