شرکت ره آور بنیان کرد در یک نگاه
 
ظروف یکبار مصرف گیاهی شرکت ره آور بنیان کرد(خدمتگذار طبیعت)
توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی
 
 
دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 8:42 ::  نويسنده : www.rahavarco.com

شرکت ره آور بنیان کرد در تاریخ 10/10/1386 با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه تاسیس گردید .  مدیریت شرکت و در رأس آن مهندس آرام ویسی در مدت کوتاهی بار گرد هم آوردن جمعی از متخصصین نخبه و متعهد توانستند با شناخت نیاز جامعه محصول جدیدی را با  بالاترین کیفیت به بازار مصرف معرفی و عرضه نمایند.

 ظروف یکبار مصرف گیاهی ( تجزیه پذیر ) تحولی شگرف در  امر محصولات  یکبار  مصرف ایجاد  نمود . شرکت  ره آور بنیان کرد با حمایت سازمانها ، نهادها و وزارتخانه ها ی دولتی در زمره ی معدود شرکتهای معتبر در زمینه فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و ترویج  استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی  به  جای ظروف پلاستیکی ساخته شده از مشتقات نفتی بوده  و  از اعضاء تاثیر گذار در وزارت بهداشت ، سازمان محیط زیست و مجلس شورای اسلامی و دیگر سازمانهای دولتی می باشد .
 افزایش روز افزون مصرف ظروف یکبار مصرف ؛ مدیریت این شرکت را بر آن داشت که با ایجاد نمایندگی ها و دفاتر فروش متعدد در سراسرکشور محصولات ظروف یکبار مصرف گیاهی را عرضه و پشتیبانی نماید . شرکت ره آور بنیان کرد  همواره  با  حضور فعال و مقتدرانه در سمینارها ، همایش ها و بیش از 30 نمایشگاه داخلی و  بین المللی در عرصه بسته بندی و مواد غذایی تصویری موفق از خود در ذهن بازدید کنندگان بر جای گذاشته است .
 این شرکت با در اختیار داشتن  پرسنل کارشناس  و  واحد های کنترل کیفیت محصولات بهترین تولیدات ظروف یکبار مصرف گیاهی را  با بسته بندی  مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد و همچنین شرکت ره آور بنیان کرد در آستانه دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت برای اولین بار در صنعت ظروف یکبار مصرف می باشد .                                                                                                                                                                                                                                     
 اهداف شرکت ؛ بالابردن سطح اطلاعات و آگاهی جامعه برای استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست ، آشنایی جامعه با محصولات نوین سازگار با محیط زیست ، استفاده از افراد مجرب و متخصص و بهره گیری از مشاورین فنی ، ایجاد بازارهای متناسب با نیاز جامعه ، ایجاد محیط دوستانه و جلب مشارکت مصرف کنندگان در امر کیفیت ،  استفاده از نظرات مصرف کنندگان در اصلاح و توسعه خدمات و محصولات شرکت با اعمال روشهای کار آمد در جهت بهبود  هر چه بهتر فعالیتها .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


شرکت ره آور بنیان کرد اولین و بزررگترین مجتمع توزیع ظروف یکبارمصرف گیاهی www.rahavarco.com آدرس دفتر مركزي : تهران - جردن ، خیابان اسفندیار ، پلاک 6 ، طبقه اول 88783180– 88784257– 021
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجتمع توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی و آدرس rahavar-bonian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 64416
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 64416
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما